مدیر آموزش شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس خبر داد:

چهارمین مرکز آزمون گواهینامه حرفه‌ای این بار در کرمان


20 مرداد ماه سال جاری اولین آزمون گواهینامه حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می‌شود.





 مدیر آموزش شرکت مدیریت و آموزش بورس ضمن بیان مطلب بالا گفت: در راستای سیاست‌های کلی سازمان بورس و باتوجه به شرایط کرونایی، هزینه‌ها و مشقات سفر به تهران از سال گذشته برای افرادی که در شهرستان‌ها به دنبال شرکت در آزمون گواهینامه حرفه‌ای هستند طرحی آماده و ارائه کردیم تا بتوانیم شهرهای بزرگ کشور را براساس اصول و معیارهای فنی انتخاب کنیم به نحوی که بتواند شهرهای همجوار را پوشش دهد.

احسان عامری مقدم افزود: در مهرماه سال گذشته مرکز آزمون دانشگاه صنعتی اصفهان و سپس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افتتاح شد؛ در نهایت اسفند ماه سال 1400 موفق شدیم تبریز را به جمع این مراکز اضافه کنیم.

وی ادامه داد: امسال هم مرکز چهارم در دانشگاه علوم پزشکی کرمان افتتاح شد و در تاریخ 20 مرداد اولین آزمون اصول بازار سرمایه، معامله‌گری و تحلیل گری برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان در این استان و استان‌های همجوار می‌توانند هم‌اکنون ثبت نام خود را از سایت testcenter.semedco.ir انجام دهند.

عامری مقدم افزود: باتوجه به ظرفیت‌های موجود امکان افتتاح مراکز آزمون در همه استان‌ها و شهرها وجود ندارد اما سعی می‌کنیم نقاط مختلفی را از کشور پوشش دهیم تا جهت استقرار عدالت آموزشی اشخاص بتوانند در نزدیک‌ترین فاصله به محل سکونت و کار خود در این آزمون‌ها شرکت کنند.

مدیر آموزش شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس در پاسخ به این پرسش که شهرها بر اساس چه معیاری انتخاب می شوند، توضیح داد: براساس طرح کارشناسی چند ویژگی‌ برای ما اولویت دارد مانند اینکه تعداد پرسنل، شعب و نمایندگی‌های نهادهای مالی و کارگزاری‌ها چقد است، شهر انتخاب شده به لحاظ امکانات فرودگاهی و اقامت به چه صورت است که بتواند استان‌های همجوار را پوشش دهد و در نقاط مختلف کشور پراکنده باشد.

وی با بیان اینکه در حال مذاکره با چند دانشگاه هستیم، گفت: در حال رایزنی با دانشگاه‌های همدان و کرمانشاه هستیم و در جنوب هم سعی داریم در شیراز یا هرمزگان مرکز افتتاح کنیم بنابراین طبق برنامه اولیه پنج نقطه اصلی در کشور مد نظر داریم که بنا بر تعامل به ترتیب انجام می دهیم.


تاریخ انتشار : 1401/05/08
کد : 10064
تعداد بازدید: 758